Wednesday, October 24, 2012

Sunshine Award

First, I just wanted to say THANK YOU SO MUCH!!! For wishing me luck on my upcoming Craft Fair you just don't know how much I appreciate it.

Hi Everyone, almost Friday!  YAY!!!

My Sweet  and super Awesome blogging friends Shirl from
has given me an awesome award.  

Thank you Ladies!!!
Here are the rules:
Include award logo in blog post and thank the blogger who gave it to you and include a link back.

Answer 10 questions about yourself that you have made up yourself (yeah, I know, kinda weird).

Nominate 10-12 bloggers for the award and contact them at their blog site to inform them.
So here are the ten questions about me that I made up about myself....

1.Where did my blog name come from?
I think it was because I started Scrapbooking first and my creative corner was literally in the small corner of my kitchen where I cook, LOL.
2. Favorite thing to do besides crafting?
Watching Movies, Swimming, Bowling and Reading
3. What is my favorite type of book to read?
Romance Novels
4. What is my favorite color?
Purple, Black, Pink, Brown, did I say Purple, lol
5. What is the last movie I watched?
Madagascar 3
6. What do I do on the weekends?
My kids and hubby loves to stay home so we just usually have movie all through the day or play games.
We love to sing (even though we are tone deaf, LOL) So Karaoke is a Must and Dance Central definitely.
7. What is one place I would LOVE the visit?
Australia - I want to go to the Zoo where they let the BABY tigers walk around. 
8.What is one of my best qualities?
Honesty 
9.Biggest Pet Peeve?
Fakers and ppl with no Personality
10. Biggest Accomplishment?
I would say Definitely My Family.  

And here are some of my friends that I nominated for the Sunshine Blogger Award!

Because each day you bring Sunshine to my day!
3.Michelle - Scrappin with my Bug
4.Candace -  Paper Crafts by Candace
7.Janey - Creations by Janey
8.Regan - Charmed Stamping
10.Kathy - Will Stamp for Wine
Photobucket

6 comments:

jessica said...

Congrats my friend!! You are so deserving of this award!
Thanks for sharing all your questions and answers :)

Kim H said...

Kate ~ CONGRATS!!!! TOTALLY deserve this! AWE Thank You for the award! I am truly TOUCHED!! Well I LOVE reading about people! I must say I cracked up at yours! The tone deaf comment! I am the BEST singer EVER ~ by myself in the car!!! I also LOVE the comment about purple too! But the family thing ~ I totally get!!! Listen you will do AMAZING at the craft show! You should not worry about a thing! Your creations are GORGEOUS or ADORABLE!!! Can't wait to hear how it goes!!

Creations by Shirl said...

You are welcome Kate = well deserved blogging friends to have!
Love those Q & A.
Enjoy your day!

Lisa said...

Congrats on your award!!

Lisa
A Mermaid's Crafts

Cindy said...

Congrats on your award Kate!!!well deserved my friend:)

Shelly said...

Congrats my friend, so so so deserved. I love reading about everyone! So funny, we love to sing too and yes we are tone deaf too hahaha!
Have a great night!
Shelly